Bomberman World

جنگ آزادی 2: افراتفری کا رخ

جنگ آزادی 2: افراتفری کا رخ

جنگ آزادی 2: افراتفری کا رخ  کو یورپ میں لبرٹی جنگ 2 کے نام سے شروع کیا گیا ، جو آن لائن جنگ کے فرق کے سمیلیٹر (جس کو یورپ میں آئی جنگ بھی کہا جاتا ہے) کی آزادی کی جنگ کا تسلسل ہے۔ تفریح کے پہلے ڈویلپرز کے ذریعہ ترقی یافتہ – ذرہ ڈھانچے اور انفوگرامس کا استعمال کرتے ہوئے اس کھیل کو 2001 میں ریلیز کیا گیا تھا۔ اسے کرسٹوفر مان کی مدد سے تیار کردہ اپنے ساؤنڈ ٹریک کے لئے انٹرایکٹو بافٹا ایوارڈ کے لئے نامزد کیا گیا تھا۔

تخریھن

افراتفری کا شاخسانہ چوبیسواں صدی کا ہے ، جو مرکزی کھیل کے سو سال بعد ، خلا کے ایک دور دراز علاقے میں ، جسے بڑے پیمانے پر بادشاہت کہا جاتا ہے۔ اس کے نتیجے میں ، بڑی کمپنیاں قابو میں ہیں اور بہت ظالمانہ بنیں۔

جنگ آزادی 2: افراتفری کا رخ

اس کھیل کا آغاز ایک کیجی ویڈیو کے ساتھ کیا گیا ہے جس میں 12 سے 12 ماہ کی عمر کے کیل جانسٹن کے والد کے قتل کو کالیب کے بڑے پیمانے پر معاملات کے نتیجے میں دکھایا گیا ہے۔ دولت مشترکہ فوج کے قبضے سے حوصلہ افزائی کی گئی۔ خلائی جہازوں کو پائلٹ کرنے میں جیف کلے کلے کا ڈیجیٹل کردار ، شریک ایک نوجوان پیر کا مقام سنبھال لیتا ہے ، ایک شخص جس کی اصل میں I-war کے ذریعے بڑے پیمانے پر جانا جاتا ہے۔ خلائی پرواز کے بنیادی اصولوں سے واقف ہونے کے بعد ، مٹی خلائی قزاقوں کی دادی کے پاؤں کی رہنمائی کرتی ہے۔ کچھ اور ورزش کے بعد ، کال نے بدنام زمانہ کالب کے ہجوم کا مقابلہ کیا۔ جب اپنے والد سے بدلہ لینے کی کوشش کررہا ہو تو ، اس کے بجائے اسے قید کردیا گیا تھا۔ اس کہانی کی 15 سالوں سے تیز رفتار ہے ، اس کے کچھ ساتھی موجودہ جان کال کے ساتھ جیل اسٹیشن سے بھاگ رہے ہیں جہاں مرکزی کھیل ناگوار ہونے لگتا ہے۔

جب وہ اپنی دادی کے اڈے پر واپس آیا تو ، کال اس کی ڈکیتی مشین کی تنصیب کے ساتھ پیش آتی ہے۔ ہوفر کے تناظر میں متعدد کمپنیاں ان کے کام پر نگاہ ڈالنا شروع کردیتی ہیں اور ، جیسے جیسے وہ شہرت اور قسمت میں ترقی کرتا ہے ، وہ کم و بیش جدید معاملات سیکھتا ہے جو خراب علاقوں کو متاثر کرتا ہے۔ ایک طویل عرصے سے ، ماراڈرز کے نام سے ایک مجموعہ پر بے ترتیب حملہ ہوا – جس سے گروپ انسانوں کو مل کر بنیادی طور پر خطرہ تھا۔ ان کی روک تھام کے لئے سخت کوششوں کے باوجود ، حکام اور بری لینڈ گینگ حملے کو روکنے کے لئے اتنے خوش قسمت نہیں ہیں: مرہٹھے اب بھاری نقصانات کی مدد سے بھی سمجھوتہ نہیں کرتے نظر آتے ہیں اور ایسا لگتا ہے کہ ان پر کوئی کارروائی نہیں ہوئی ہے۔

ہوفر کے تناظر میں چھاپوں کا مقابلہ کرنے میں مدد کی تلاش کے ساتھ ، شرکا کو جلد ہی کلسٹر کے اندر موجود دوسرے سسٹم تک رسائی کا حق مل جاتا ہے۔ بیشتر جہازوں ، ممبروں اور عملے کو اپنی ذاتی ماروڈر کی پریشانیوں سے نمٹنے کے بعد ، اس کا سہرا دینے میں زیادہ مطمئن ہیں ، اور ماراڈروں کو کامیابی سے پہلے ہی ہوفر کی پاداش سے نکال دیا گیا تھا۔ اتار چڑھاؤ کے بعد ثنائی میگاسٹر کار سے بھر گیا اور اسے روک لیا۔ بیرونی سفر سے اب بہت بڑا اور تیار شدہ باغی بیڑا ایک جارحیت سے گزر رہا ہے ، جبکہ مرہٹوں کو اجتماعی باڈی کی مدد حاصل ہے۔ اس کو کسی طرح تباہ کرنے کی ضرورت ہے ، اس نے “آپ کو قطار میں رکھنا” کے لئے مراٹھوں کا آغاز کیا۔

جنگ آزادی 2: افراتفری کا رخ

جنگ آزادی 2: افراتفری کا خاتمہ باغی اس بات سے اتفاق نہیں کرسکتے ہیں کہ عوام کی افواج کو فوری طور پر اکٹھا کیا جاسکتا ہے ، لہذا وہ پسپائی اختیار کرنے اور متبادل تکنیک پر غور کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ انہوں نے یہ طے کیا ہے کہ سانت روم روم سوار کے ایکسیلیٹر پر حملہ کرنے اور ان کی نگرانی کرنے کے لئے گلیوں سے باہر امداد کی تلاش ہی ایک ہے ، جو لیجریج عوامل سے کہیں زیادہ لمبی مسافت طے کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ معاہدے کا فیصلہ باضابطہ بیڈ لینڈ میں برابری کی صورتحال کی نشاندہی کرنے کے لئے باضابطہ گیجٹ میں سامنے آیا ہے: جابرانہ کارپوریٹ حکومت ، آوارہ لٹیرے اور مدد کی خواہش۔

کچھ دیر کام کرنے کے بعد ، کیل کو ایک فلاحی کام مل جاتا ہے ، جس میں اسے کاکر کلسٹر کے اندر کئی کمپنی کروزروں پر خفیہ ایجنٹ کے پاس بھیجا جاتا ہے۔ کالیب کلب کی خواہشات کا سامنا کرنے پر ، کہانی اس وقت تیز موڑ لیتی ہے جب کارپوریٹ سائنس دان ایک اجنبی نوادرات پیش کرتے ہیں جو کیلا نے ان کے لئے چوری کر لیا ہے۔ جب مہاجرین پھٹتے ہیں تو ، پیر اور بحریہ پرواز کے طرقے میں اٹھنے والے ایکلیریٹر سے غیر ملکی کا اندازہ لگاتے ہیں ، پھر آخری لمحے پر جاکر ایکسلریٹر کو توڑ دیتے ہیں ، غیر معینہ مدت تک انسانی تہذیب سے بدعنوانیوں کو الگ تھلگ کرتے ہیں۔ کیل نوٹ کرتا ہے کہ وہ شاید ماورائے دنیا سے محفوظ رہ سکتے ہیں ، لیکن کہیں بھی انسانی تہذیب سے آگاہ نہیں ہیں۔

ترقی

پہلے کھیل کے مقابلے میں تکنیکی اصلاحات میں Direct3d ہم آہنگ ہارڈ ویئر ، توسیعی 3D امیجز ، کمیونٹی ملٹی پلے اور بالکل نیا صارف انٹرفیس کے لئے رہنما شامل ہیں۔ افراتفری کی حد نے ایلیٹ فیشن کے گیم پلے کو آزادی کے کھیلوں کے لئے لڑنے کی کائنات میں گھومنے والی قزاقی کو شامل کرکے اس کی منظوری دی۔ فلائٹ لیپ ٹاپ کی مدد سے فلائٹ ماڈل کی تعمیل کرنے والے واقف نیوٹنین میکانکس کو برقرار رکھا گیا ہے ، اس حقیقت کے باوجود کہ لڑائی کافی آسان ہوگئی ہے اور کھلاڑی کے ذریعہ زیادہ قابل رسائی ہوچکا ہے۔

افراتفری کی سرحد بنیادی طور پر دونوں ونڈوز ، پلے اسٹیشن ، نینٹینڈو 64 اور ڈریم کاسٹ پر مبنی کمپیوٹرز کے ل changed تبدیل ہوگئی ہے ، تاہم پلے اسٹیشن ، نائنٹینڈو چونسٹھ اور ڈریمکاسٹ ورژن کو کلیئر کردیا گیا ہے۔ ڈبل پلیٹ فارم کی بہتری نے کچھ ڈیزائن انتخاب کو متاثر کیا۔ ترسیل کا زیادہ تر خصوصیت والا انٹرفیس جوائس اسٹک ہیراپولیٹر کے ذریعہ ، بحری جہاز میں تبدیل ہو گیا ، تاہم اس کی ایک وجہ یہ ہے کہ یہ بغیر کسی ہارڈ ڈرائیو کے گیم کنسول کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close