Unreal Game

خیالی ویڈیو گیم 1998

خیالی ویڈیو گیم 1998

خیالی ویڈیو گیم 1998  ویڈیو گیم ایک پہلا کردار آن لائن شوٹر ہے جو مہاکاوی میگا گیمز اور ڈیجیٹل حدت کے ذریعہ تیار ہوا ہے اور جی ٹی انٹرایکٹو نے مئی 1998 میں جاری کیا۔ کھیل جاری ہونے سے پہلے۔ 2002 تک ، اس گیم نے 1 ملین سے زیادہ گیجٹس خریدے ہیں۔

خیالی ویڈیو گیم 1998

1998 کے خیالی ویڈیو گیم کے آغاز کے بعد سے ، یہ فرنچائز کائنات کا ایک سیکوئل اور دو انوکھا سلسلہ رہا ہے۔ جائز بونس٪ ، مہاکاوی فیوژن نقشہ کی فیصد ، ڈھیلا ڈاؤن لوڈ۔ غیر حقیقی پروجیکٹ پی سی۔: میرے کھیل پر واپس جائیں ، جو مفت وقت کی علامت کا استعمال کرتے ہوئے تیار ہوا ، جون 1999 میں شروع کیا گیا تھا اور غیر حقیقی کی واحد پلیئر مہم میں 17 نئے مشن شامل کیے گئے ہیں۔ غیر حقیقی اور ناقابل واپسی ، لہذا غیر حقیقی سونے میں گروپ کیا گیا۔ مزید یہ کہ ، ویڈیو گیمز کو گیم انجن کے غیر حقیقی ٹورنامنٹ ماڈل میں کام کرنے کے لئے اپ ڈیٹ کیا گیا تھا۔

تخریھن

کھلاڑی جہاز کے باری باری میں 849 قیدی میں شامل ہے۔ چاند کی شکل والی جیل کے کسی مقام پر ، جہاز اپنی منزل مقصود تک پہنچنے سے قبل بغیر پائلٹ کے کسی سیارے پر باندھ دیا جاتا ہے۔ طیارہ 4 مسلح افراد کا سب سے قدیم قبائلی مکان سیارے نا پلی پر کھائی کے کنارے گر کر تباہ ہوا۔ نہر اور ان کے سیارے پر اسکوز کے ذریعہ تمسخر اڑایا جاتا ہے ، ایک نوع کی انسانیت کے باوجود ہیومنائڈ ریپائل کی ایک انتہائی پیچیدہ نوع کی نسل ہے۔ سکارج کی فورسز نے ایک بنو بارسل ماؤنٹ کیا جو گر پڑتا ہے اور زندہ بچ جانے والوں کو مار دیتا ہے ، سوائے قیدی 849 کے ، جو اسلحہ ظاہر کرتا ہے اور بچے کی پیدائش سے بچ جاتا ہے۔

خیالی ویڈیو گیم 1998

یہ سیارہ بغیر کسی ٹریڈ مل کے “ٹریڈملز” سے مالا مال ہے ، جو معمولی نیلے خلیوں کی شکل میں آتے ہیں ، جو اعلی طاقت پیدا کرتے ہیں اور اسی وجہ سے بچھو کا حملہ ہوتا ہے۔ . سپلائی اسکورجے کے استعمال سے بنائے گئے متعدد بارودی سرنگوں اور پروسیسنگ مراکز کے قریب گر کر تباہ ہوگئی۔ قیدی 849 زمینی بارودی سرنگوں کو عبور کرتا ہے ، نہروں کے غلاموں سے ملتا ہے اور بالآخر مندروں ، دیہاتوں اور شہروں کے کھنڈرات میں داخل ہوتا ہے ، جہاں نہریں اتنی مائل اور استحصال کی جاتی ہیں۔

کھیل کے دوران ، شریک متعدد انسانوں کی باقیات سے ٹھوکر کھاتا ہے ، اکثر ڈیجیٹل میگزینوں میں اس کے آخری ایام اور اس کی موت کی وجہ بیان کرتے ہیں۔ کہانیاں عام طور پر اسکائراز یا کرہ ارض کی ایک مختلف خونی آبادی سے چھپنے کے لئے مایوس کن جنگ ہوتی ہیں۔ جیل کے جہاز کے ڈیک پر زخمی ٹیم کے ایک ممبر کے علاوہ کسی بھی شریک سے نہیں ملا تھا ، جو فوری طور پر تبدیل ہو گیا۔ وہ قیدی جس نے پونچھ 9 849 کو توڑا تھا وہ شاید کھیل کے کسی موقع پر کیل سیارے پر رہتا تھا۔

سرگزشت

تصوراتی ویڈیو گیم 1998: پہلے ویڈیو گیمز میں مختلف ڈسپلے کوڈیکس کے ساتھ انٹرایکٹو ڈیجیٹل آلات استعمال کیے گئے تھے۔ پہلی مثال 1947 کی ہے: تھامس ٹی کے ذریعہ 25 جنوری 1947 کو پیٹنٹ کے لئے “کیتھڈ رے ٹیوب انٹرٹینمنٹ ڈیوائس” درج کیا گیا تھا۔ سنار جونیئر پیٹنٹ 2455992۔ [2] راڈار ویژنائزیشن کے دور میں حوصلہ افزائی کرتا ہے ، اس میں ایک ینالاگ آلہ شامل ہوتا ہے جس کی مدد سے صارف کو اسکرین پر کھینچنے والے ایک نقطہ کے ساتھ اہداف کے خلاف لانچ کرنے والے میزائل کی نقالی کرنے کی اجازت ملتی ہے ، جو دیکھنے کے لئے مستقل ڈرائنگ کرتا رہا تھا۔ . []] اس کی متعدد پہلی مثالیں یہ ہیں: 1951 کے عظیم برطانوی میلے کے کمپیوٹر نمروڈ۔ الیکسینڈر ایس کے ذریعہ آکسو ایک پی سی اسپورٹ ٹک ٹیک۔ 1952 میں ایڈڈاک کے لئے ڈگلس؛ ٹینس 2 کے لئے ، ایک الیکٹرانک انٹرایکٹو گیم جو 1958 میں ولیم ہیگینبوتم کے استعمال سے تیار کیا گیا تھا۔ خلائی جہاز! ، یونیورسٹی کے طلباء مارٹن گریٹز ، اسٹیو رسل اور وین ویتانن نے پی سی ڈی پی ڈی پی 1 پر 1961 میں لکھا تھا۔ اور مشہور پنگ پونگ فیشن پونگ ، اٹاری کے ذریعہ 1972 کا تفریح۔ ہر کھیل نے ایک نمایاں کارکردگی کا مظاہرہ کیا: نمرود نے اس کھیل کو نم کے لr پیش کرنے کے لئے لائٹنگ پینل کا استعمال کیا ، []] آکسو نے گرافک ڈسپلے کو ٹینس ٹک-ٹیک پیر کھیلنے کے لئے استعمال کیا []] دو کے لئے آسکلوسکوپ استعمال کرنے کے لئے ٹینس کورٹ کا ضمنی نظارہ ، [3] اور اسپیس واور! خلائی جہاز ہر ایک سے مختلف انداز میں لڑنے کے لئے دسمبر پی ڈی پی 1 کے ویکٹر شو کا استعمال کیا۔ [6]

1971 میں ، نولان بشنیل اور ٹیڈ ڈابنی کے ساتھ تیار کردہ لیپ ٹاپ اسپیس ، تجارتی طور پر فروخت ہونے والا سب سے پہلے سکے سے چلنے والا ویڈیو گیم بن گیا۔ [7] یہ کھیل 1973 کی ٹیک جاننے والی فکشن فلم ، ناتجربہ کار ، بے پرواہ فلم میں مشہور ہوا۔ کمپیوٹر ایریا کی تعمیل 1972 میں میگناوکس اوڈیسی ، مرکزی گھر کنسول کے ذریعے ہوئی۔ ریلیف ایچ کے ذریعے تیار کردہ 1960 کی دہائی کے آخری پروٹوٹائپ کنسول پر ماڈلنگ کی گئی۔ بیئر کو “براؤن فیلڈ” کہا جاتا ہے ، انہوں نے ایک جدید ٹیلی ویژن بھی استعمال کیا۔ []] []] ان کے بعد اٹاری کے پونگ کے دو ورژن تھے۔ 1972 میں ایک آرکیڈ ماڈل اور 1975 میں گھریلو ورژن جس نے آن لائن گیمنگ کی مقبولیت کو بہت بڑھایا۔ [9] پونگ کی معاشی کامیابی نے کئی کمپنیوں کو پونگ کلون اور ان کے ڈھانچے میں اضافہ کیا ہے ، جس سے آن لائن گیمز کے کاروبار کو زندگی مل رہی ہے۔ [10]

روایتی شاپ ونڈوز ، ریستوراں اور راحت کی دکانیں۔ [13] کھیل ٹی وی پر اور اخبارات اور رسائل میں متعدد مضامین اور یادوں کی مشکل بن گیا ، جس میں تیزی سے بڑھتی ہوئی عام دلچسپی کے طور پر ویڈیو گیمز کا اہتمام کیا گیا۔  خلائی حملہ آوروں کو اٹاری وی سی ایس (بعد میں اتاری 2600 کے نام سے جانا جاتا ہے) کے لئے فوری طور پر سند حاصل ہوگئی ، جو مرکزی “قاتل ایپ” بن گیا اور کنسول فروخت کو چار گنا بڑھا دیا۔ [१]] اس سے اٹاری کو پچھلے نقصانات سے باز آور ہونے میں مدد ملی [१]] اور ، اس کے برعکس ، وی سی ایس اٹاری نے دوسری کنسول ٹکنالوجی کی مدت کے لئے ، ہوم ویڈیو گیم مارکیٹ کو 1983 میں شمالی امریکہ آن لائن کھیل کے خاتمے تک بحال کردیا۔ [18] نینٹینڈو تفریحی نظام [19] کی وسیع پیمانے پر کامیابی کی بدولت گھریلو ویڈیو گیم انڈسٹری کو پھر سے زندہ کردیا گیا ، جس نے اس دور میں ریاستہائے متحدہ امریکہ سے جاپان میں آن لائن گیمنگ کمپنی کے غلبے میں بدلا۔ کنسولز کا 1/3 [20]۔ ]

1970 کی دہائی کے آخر اور 1980 کی دہائی کے اواخر میں برطانیہ میں متعدد ویڈیو گیم ڈویلپر سامنے آئے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close