Unreal Game

خیالی ویڈیو گیم

خیالی ویڈیو گیم

خیالی علامات تفریحی ویڈیو گیم نے پہلی بار اسپورٹ پی سی کی ترقی کو شامل کیا۔ اور اس کا فریب دہ نتیجہ ii: فوکس کریں۔ تاہم ، جدید واقعہ کے لئے ، مہاکاویہ نے داخلہ کی تمام ترتیب والی پینٹنگز مکمل کیں۔

خیالی ویڈیو گیم

سیریز کے اشاعت کے حقوق نے اکثر اپنی انگلیوں کو تبدیل کیا ہے۔ انٹرایکٹو جی ٹی اصل ناشر بن گیا ہے اور کارپوریٹ حصول اور تنظیم نو کا سلسلہ ایک بالآخر انفوگرامس اور اس کے نتیجے میں اٹاری کو ورثے میں ملا ہے۔ تاہم ، 2004 کے غیر حقیقی واقعہ کی تیاریوں کی مدت کے لئے ، ایک مہاکاوی اور اٹاری مالی تنازعہ اس حقیقت کے بعد پیدا ہوا تھا کہ مالک مکان اور خودمختاری کو سونے کے مالک نے یرغمال بنا رکھا تھا۔ واقعہ کو سنبھالنے کے بعد ، مہاکاوی نے تقدیر کے عنوانات کے ل publish اشاعت کے حقوق کہیں اور لینے کا انتخاب کیا اور اس کے بعد کھیلوں سے آدھے راستے میں معاہدہ کرلیا۔

گیم پلے

مشکوک ویڈیو گیم سیریز کی حرکت پذیری اور اعلی مکینکس یقینی طور پر بہت سی چیزوں میں سے ایک ہے جو سیریز کو مختلف fps ویڈیو گیمز کے علاوہ جوڑ دیتی ہے۔ غیر حقیقی ان میں سے کچھ ویڈیو گیمز میں سے ایک ہے جس میں “میکانزم” سے دور رہنا ہے ، اگرچہ زیادہ تر کھیلوں میں “باؤنس” اور “بتھ” کے آرڈر آسان ہیں۔ کسی بھی راستے میں دو بار فوری طور پر دوڑنے سے بچیں۔ کمانڈ ملنے کے بعد ، کھلاڑی اس کورس کو جاری رکھے گا۔ اگرچہ یہ تصور آسان ہے ، اس میں کھیلنے کا ایک بالکل نیا طریقہ ہے ، جس سے یہ بہت تیز تر ہوتا ہے اور اس کا ایک بہت بڑا فائدہ ہوتا ہے (کم از کم کھیل کے اعلی درجے میں)۔ یہ ہے. دیوار کو چکرا کر ڈبل چھلانگ کو عمومی گیم پلے انداز میں ہر دوسرا اہم موڑ ut2003 میں جمع کرنے کے حوالے کردیا گیا تھا۔ ڈوجنگ میکانکس ut3 پر متوجہ ہوا ، جس نے سپرمین جیسے ایکروبیٹک اسٹنٹوں کے مقابلے میں فرش پر مبنی اضافی لڑائی حاصل کی۔

ترقی

خیالی ویڈیو گیم کہانی کے اسکرپٹ کی زبان کو نام نہاد پورانیک اسکرپٹ سے منسوب کیا گیا ہے ، جو گیم پلے کو تبدیل کرنے یا اس میں بہتری لانے کے لئے بالکل نیا موڈ (“ترمیم” کے لئے مختصر) کی اجازت دیتا ہے۔ جیسا کہ بہت سے تفریحی انجنوں کی طرح ، اس سے بھی مصنوعات کی عمومی لمبی عمر میں توسیع ہوتی ہے اور نئی اور اضافی ترقی کی ترغیب ملتی ہے۔

خیالی ویڈیو گیم

پورانیک ویڈیو گیم ٹورنامنٹس گیم پلے ایڈجسٹمنٹ کی ایک بہت بڑی قسم کی اجازت دیتا ہے ، جسے ویڈیو گیم “متغیر” یا “طریقوں” کہا جاتا ہے (بعد میں عام طور پر یہ ایک بالکل متبادل طریقہ ہے)۔ . ترمیم کار نئے گن اور اپ گریڈ کے ساتھ گیم پلے میں بہترین معمولی تبدیلیاں کرتے ہیں۔ موڈ میں بڑی تبدیلیاں آرہی ہیں ، جو کھیلوں کی نئی قسموں اور نئے تخلیق کردہ نقشوں پر مشتمل ہے۔ سرورز کو اعلی درجے کی دستاویزات کو مؤکلوں کو خود بخود تقسیم کرنے کے لئے تشکیل کیا جاسکتا ہے جو اب ان کے پاس نہیں ہیں۔

سرگزشت

تصوراتی ویڈیو گیم: موجودہ فٹ بال کی اس حقیقت کا پتہ لگانا پرانا “بل دی گیل” ونکینبچ ، آک لینڈ ، کیلیفورنیا سے تعلق رکھنے والا ایک تاجر اور اوکلینڈ کے شکاریوں میں محدود شراکت دار کا پتہ لگایا جاسکتا ہے۔ نیو یارک سٹی ریسورٹ کے ایک کمرے میں 1962 کے ریاستہائے متحدہ میں چھاپہ ماروں کے مابین سفر کے دوران ، ونکینباچ ، لڑکے بل سرنگ سے تعلقات عامہ کے چھاپوں اور ٹریبیون کے نامہ نگاروں کے تعاون سے ، ایک ہم آہنگ آلہ اور ای بک تیار کیا۔ قواعد کا ، جو آخر میں موجودہ پریوں کی فٹ بال کا خیال ہوسکتا ہے۔

لیگ میں آٹھ شرکاء پر مشتمل تھا ، جس میں افسران سے وابستہ افراد ، پیشہ ورانہ فٹ بال صحافی یا ایک ایسے شخص پر مشتمل تھا جس نے 1963 کے رائڈر سیزن کے لئے 10 سیزن ٹکٹ خریدا یا پیش کیا تھا۔ موجودہ دور کے گوپپل روسٹر میں اب دو کوارٹر بیک ، 4 شامل ہیں ہاف بیک ، چھ تنگ ریسیورز / فائنلز ، دو کیکرز ، دو دفاعی پیٹھ ، واپسی گروپ اور کسی بھی کردار کے ل an فائدہ کا انتخاب۔ 2012 کے بعد سے ، گوپل نے اپنا 50 واں سیزن منایا ہے اور اب بھی اس نے لینڈنگ کی آسان تاریخ جاری رکھی ہے۔

کھیل کے اسکور میں وقتی استعمال کرنے والی نوعیت کی وجہ سے ، پورے امریکہ میں آہستہ آہستہ جمع کرنا اور اس کی تعیناتی کرنا مشکل ہوگیا ہے۔

سالوں سے ، پورانیک فٹ بال کی پہچان آہستہ آہستہ بڑھ رہی ہے۔ 1976 میں ، کالج کے متعدد حد سے زیادہ طلباء نے اپنا پہلا ڈرافٹ منعقد کیا اور 2017 میں ان کی لیگ ، کوچنگ پیشہ ور افراد ، اپنا چالیس دوسرا ڈرافٹ حاصل کرسکتے تھے ، جس سے وہ ملک کا سب سے لمبا فریب فٹ بال لیگ بن گئے۔ [3]

انڈور فٹ بال چیمپینشپ (ifl) کلیو لینڈ ، اوہائیو کے ، 1980 کے موسم خزاں میں ، کلیو لینڈ میں کیس ویسٹرن یونیورسٹی کے چھ طلباء کے ایک گروپ کے ذریعے شروع ہوئی۔ []] آئین کے معاونین ٹام سپیئر اور جیف کورنریچ نے داخلی اسپورٹس میگزین کے ستمبر 1980 کے شمارے میں گلین فیری کے بارے میں ایک مختصر مضمون پڑھ کر لیگ بنانے کا خیال کیا تھا۔ [5] افسانوی کھیلوں کے نیٹ ورک کے ذریعہ تیار کردہ ایک ویڈیو میں لیگ کے ریکارڈوں کا دستاویزی ان کی “آؤٹ آف مائی لیگ” سیریز میں کیا گیا تھا []]

1985 میں ، دادا کے لئے کھیلوں کی پیش کشوں نے کیو-ہائپر لنک (بعدازاں ریاستہائے متحدہ امریکہ آن لائن) کے توسط سے پہلا قومی فٹ بال لیگ شائع کیا۔ 1985 سے 1996 کے درمیان ، دادا نے کمپیوٹرائزڈ ایڈیٹوریل ، ریئل ٹائم اسکورنگ ، ریئل ٹائم خریداری اور فروخت اور نان اسٹاپ لیگ کی پیش کش کرکے کھیل اور اس دور کو بہتر بنانے کا عہد کیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close