Unreal Game

غیر حقیقی II:

غیر حقیقی II:

غیر حقیقی ii: بیداری ایک آن لائن اولین فرد یا عورت شوٹر گیم ہے جو افسانہ کے مجموعے کا حصہ ہے۔ گیم لیجنڈ کے بیکار تفریح سے بن گیا ہے ، جو انفگگرام کے ذریعہ شائع ہوا ہے اور مائیکرو سافٹ ونڈوز کے لئے لانچ کیا گیا ہے۔ اس کے بعد یہ ٹینٹالس کے ذریعہ مائیکروسافٹ ایکس بکس میں تبدیل ہوگیا اور انفوگگرام ، اٹارگیمس ، انک کے لئے ایک نیا نام شائع کیا۔ پرچم پر قبضہ کرنے کے ل sport مساوی کھیل کے موڈ ، لیکن زیادہ جدید تکنیک کی ضرورت ہوتی ہے۔ توسیع کو خصوصی ایڈیشن میں شامل کیا جاتا ہے اور اس کے بعد ایسے افراد کے لئے ایک مفت بوجھ فراہم کیا جاتا ہے جو خصوصی خوردہ ماڈل رکھتے ہیں ii۔

غیر حقیقی II:

تخریھن

سابقہ سمندری ایتھلیٹ جان ڈلٹن نوآبادیاتی مارشل فورس کو کنٹرول کرتا ہے ، جس کا چیلنج یہ ہے کہ حقیقی حرکت کے بغیر ریاستہائے متحدہ کے دور دراز علاقوں میں گشت کرنا۔ جب یہ جمع ہوجاتا ہے تو ، ایک طاقتور ہتھیار بنانے کے ل v اسے پرانی کپڑے کے سات ٹکڑے بازیافت کرنے کے لئے سپلائی کو واپس بلایا جاتا ہے۔

پلاٹ بالکل پہلے شخص نشانےباجوں کی طرح پہلے سے طے شدہ خطی راہ پر چلتا ہے جہاں کردار ماڈل کے ل for خصوصی سیاروں میں جاتا ہے۔ ہر جگہ فرش کی ترتیب ، اسرار حل کرنے کی ایک سخت اور تیز مقدار اور کلیدی لوکلائزیشن ہے۔

غیر حقیقی II:

ہر سیارے کی آب و ہوا اشنکٹبندیی ، بنجر خطے ، تنصیبات اور تجارتی اداروں سے لے کر اجنبی شہروں اور ماورائے دنیا کے جانوروں تک بہت مختلف ہوسکتی ہے۔ بہت سے مشنوں کے دوران ، شرکاء کو دشمن کی آنے والی لہروں سے اپنا دفاع کرنا ہوگا ، کچھ معاملات میں این پی سی اور آلات کا استعمال (جس میں صدی کی بندوق بھی شامل ہے)۔

گیم پلے

ایکس ایم پی ایک مکمل ٹیم کا کھیل ہے جہاں کھلاڑیوں کو سرخ اور نیلے رنگوں کی ٹیموں میں تقسیم کیا جاتا ہے۔ دونوں ٹیموں کے پاس اڈے آرکیٹکٹ نوڈ کے ساتھ ایک اڈہ ہے۔ ہر پروڈکشن نوڈ کے ساتھ شروع کرنے کے نمونے بھی شامل ہیں۔ اس کی اصل وجہ دشمنوں کے فیشن چوری کرنا ہے جس کے بعد انہیں اپنے کھلاڑیوں کے گروپ کے آرٹسٹ نوڈ میں داخل کرتا ہے ، لیکن ایک عملہ اب بھی تمام ملوں پر قبضہ کرسکتا ہے اور جیت سکتا ہے ، تاکہ دشمن کے گروپ کی طاقت موثر ہو۔

پورے کھیل میں طاقت کی ضرورت ہوتی ہے: بندوقیں ، مشینیں اور یہاں تک کہ حصہ لینے والے کی اہم کارروائییں۔ خود کفیل مکینیکل دفاع (نام نہاد “ڈسپوزایبل”) مزاحمت کی ایک خاص حد تک استعمال کرتا ہے۔ طاقت کے بغیر ، دشمن کا فن صرف اور صرف درج نہیں کیا جاسکتا۔ ہر نقشے میں متعدد جنریٹر ہیں جن کو ہر گروپ کو تقویت بخش کرنے کے لئے ہیک کیا جاسکتا ہے۔ شریک سے متعلق ایندھن کے دو انوکھے وسائل ہیں: اس کی ٹیم کی طاقت (ہڈ کے دائیں پہلو پر لمبی نیلی بار) اور اس کی نجی طاقت گیراج (بار کی بار کے بائیں پہلو پر چھوٹی زرد بار) ٹیم کی طاقت)۔ نجی بجلی کا ذخیرہ ختم ہو گیا ہے جبکہ اس کھیل کی “اعلی” خصوصیات میں سے ایک کارکردگی کا مظاہرہ کر رہی ہے۔ یہ ہے کہ ، کسی شے کو ہیک کریں ، برج یا میرا تعی .ن کریں ، ساتھی ساتھی کو مندمل کریں یا جمپ جیٹ طیاروں کو چالو کریں۔ تاہم کچھ چیزیں گروپ کے پاور ریزرو سے فوری طور پر کھینچی گئیں ، ان کے ساتھ ساتھ منسلک برجوں کے ساتھ ، یا گاڑی سے ڈرائیونگ یا فائرنگ کر رہی ہیں۔ کھلاڑی کے غیر عوامی ریزرو کو توانائی کے ل the گروپ کے مالیاتی ادارے نے چارج کیا ہے۔ لہذا ، اگر عملے کے ہر ممبر نے اپنی طاقت کو یکساں طور پر “خرچ” کیا تو ، ٹیم خود کو بغیر کسی دفاع ، انجن یا چوری شدہ نوادرات کو ریکارڈ کرنے کے ل. ایک جگہ تلاش کرے گی۔ اس وجہ سے ، ایک شریک کو کم سے کم اس وقت تک اپنی طاقت کو ذمہ داری سے سنبھالنا چاہئے ، جب تک کہ اس کی ٹیم کے پاس ہیرا پھیری کے تحت کافی ٹربائن موجود نہ ہوں تاکہ وہ ایک سے زیادہ توسیع شدہ پاور کھیلوں کی مدد کرسکے۔

ایکس ایم پی میں ، کھلاڑی 3 انفرادی ہدایات میں سے ہر ایک میں ایک کی حیثیت سے اسپان منتخب کرسکتے ہیں۔ تربیت میں متعدد خصوصی صفات ہیں ، جن میں تال ، کوچ اور ہتھیار شامل ہیں۔ تمام کلاسوں میں ایک مزاحمت بار اور گرنے کا امکان ہے۔ اسپرنٹ کھلاڑی کے اساس کی شرح کو تقریباly دگنا کردیتا ہے (اس کی عظمت کے مطابق فیصلہ کیا جاتا ہے) اور اس کی مزاحمت کی بار کو مستقل قیمت تک کم کردیتا ہے۔ کاروں میں اس کی نمائندگی ٹربو بار کے ذریعہ کی جاتی ہے ، اسی چابی کے ساتھ ڈرائیونگ فورس کا استعمال کرتے ہوئے چالو کیا جاتا ہے۔ ہڈ کے نچلے بائیں حصے میں اونچی نیلی بار اور اس کے نتیجے میں سمری کی قیمت کا استعمال کرکے کھلاڑی کی رفتار کی نمائندگی کی جاتی ہے۔ مزاحمت تیز رفتار پیلے رنگ کے بار کی مدد سے رفتار اشارے کی فوری قیمت پر نمائندگی کرتی ہے۔

غیر حقیقی II: XMP میں تین گاڑیاں ہیں: raptor، herald and juggernaut. شرکاء کے لئے ہدایات کی طرح ، ہر قسم کی کار کے تال ، کوچ اور ہتھیاروں جیسے دوسروں کے مقابلے میں خاص فوائد اور نقصانات ہیں۔ گاڑی چلانے یا گاڑی کے ہتھیاروں سے شوٹنگ کرنا ٹیم کی محفوظ طاقت سے فائدہ اٹھاتا ہے۔ جنگ کے میدانوں کی مدت کے لئے تعیناتی عوامل ہیں جن پر کھلاڑی ہلاک ہونے کے بعد پھیل سکتے ہیں۔ انسٹالیشن کے بیشتر عوامل ملوں کے طور پر ہیک کیے جاسکتے ہیں اور پھر مخالف گروپ کے ذریعہ ان پر قبضہ کر سکتے ہیں۔ کسی ٹیکنیشن یا مشین گنر کے ذریعہ تعیناتی کی جاسکتی ہے۔ یہ ٹیکنالوجی کمپیوٹرائزڈ بندوقیں اور دباؤ کی حدود کو تلاش کرسکتی ہے۔ گنر بارودی سرنگیں نکال سکتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close