World Cup 98

ورلڈ کپ تک ہائی وے 98

ورلڈ کپ تک ہائی وے 98

ورلڈ کپ تک ہائی وے 98  کے لئے ہائی وے 98 سیکٹر کپ کے لئے ایک آن لائن فٹ بال ایسوسی ایشن ہے جو ای اے کینیڈا نے تیار کیا ہے اور اسے الیکٹرانک آرٹس کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ یہ فیفا مجموعہ کی پانچویں تفریحی ہے اور 32 بٹ مشینوں کی دوسری۔ یہ احاطہ برطانیہ سے تعلق رکھنے والے ڈیوڈ بیکہم ، میکسیکو اور برازیل سے تعلق رکھنے والے رائے میک کینر ، فرانس سے ڈیوڈ گینولا ، اسپین سے راؤل ، اٹلی سے پاؤلو مالدینی اور جرمنی سے آندریاس مولر پر مشتمل ہے۔ فیفا ننانوے تازہ ترین فیفا گیم ہے جو سیگا جنیسیس یا سیگا ہفتہ کے لئے لانچ کیا جائے گا۔

کھیل کی خصوصیات

ورلڈ کپ کے لئے ہائی وے 98: کھیل میں مستند ساؤنڈ ٹریک ہے اور اس میں نفیس فوٹو انجن ، ٹیم اور پلیئر کی حسب ضرورت کے اختیارات ، 16 مراحل ، مصنوعی ذہانت کی بہتری اور ٹیموں کے ساتھ بین الاقوامی کپ تک جانے والی ایک مشہور سڑک شامل ہے۔ فیفا میں قومی ٹیمیں رجسٹرڈ۔ نہیں. فیفا کے جمع کرانے میں سے کسی نے بھی 2010 ء تک ، تمام قومی ٹیموں کے ساتھ فیفا 98 کو نقل کرنے کی کوشش نہیں کی ، جب تک کہ جنوبی افریقہ کے فیفا ورلڈ کپ ، جس میں کل 199 فیفا بین الاقوامی مقامات کوالیفائی ہوئے تھے۔ نئی گرافیکل بہتری کے ساتھ ، کھلاڑی کرداروں کے چہروں کو حاصل کرنے میں کامیاب ہوگئے۔

ورلڈ کپ تک ہائی وے 98

فیفا ان کے عمدہ ریکارڈز بہت اچھے ہیں ، جن میں راؤنڈ روبن کی اہلیت کے طریقوں کے دوران قومی سمن کے لئے قومی ذخائر بھی شامل ہیں۔ اس کے علاوہ ، 119 لیگیں بھی فراہم کی گئیں ، جن میں 189 کلب شامل تھے۔ گیم میں 5 طریقوں سے مشہور ڈور موڈ کی خصوصیات ہے اور یہ کھیل کا حصہ لینے والا / عملہ ایڈیٹر والا پہلا فیفا گیم ہے۔

فیفا کے کھیل میں پہلی بار ، آفسائڈ فیچر کامیابی کے ساتھ انجام دیا گیا ہے۔ پچھلے ویڈیو گیمز میں ، کسی کھلاڑی کو آف سائیڈ پر سزا دی جاتی تھی جبکہ گیند دوڑنے کے بجائے ایک طرف سے دوسری طرف جاتی تھی۔ 32 بٹ ماڈل اور پچانوے اٹھانوے ماڈل کو ایک قدم مزید آگے بڑھایا گیا تھا تاکہ اگر گیند کو کام کی جگہ پر شریک کے کردار تک پہنچایا جا. تو آسانی سے آسٹ سائیڈ کک کو زیادہ آسانی سے متعارف کرایا جاسکے۔

ورلڈ کپ تک ہائی وے 98

استقبال

یہ کھیل برطانیہ میں 2 ماہ کے لئے ایک بہترین فروخت کنندہ ہے۔ 1999 کے کین کے ہزار سالہ میلے میں ، انہوں نے ایکو یونین کے آخری سال میں 37 ملین سے زیادہ کا “سونے” کا انعام جیتا تھا۔ مشکل 29 پر ، پلے میگ نے 88 فیصد کھیل کے پی ایس ماڈل فراہم کیے۔

2017 میں ، کوٹاکو کے لیوک پلنکیٹ نے ایک اداریہ تحریر کیا جس میں دعوی کیا گیا تھا کہ فیفا انیس سو اڑسٹھ کو اس کی بے مثال گہرائی اور وسعت میں مہارت حاصل کرتے ہوئے اپنے وقت کا پہلا درجہ کا کھیل کھیل سمجھا جانا چاہئے۔ plunkett عنوان کے درمیان ایک اہم فرق کے طور پر اس کا ذکر. سب سے تیزی سے آن لائن گیمنگ انڈسٹری میں ترقی کرتی ہے۔ مثالوں میں اس وقت کے تمام فیفا گروپس کی شرکت ، فہرستوں اور کٹس کے ل custom حسب ضرورت متبادل ، ملٹی پلےر طریقوں اور اصلی گانے کی بجائے مجاز ساؤنڈ ٹریک شامل ہیں۔

گیم موڈ

اس کھیل کا مرکزی کام وہی میدان کپ ایونٹ ہے ، جس میں کھلاڑی فائنل میں استعمال ہونے والے دونوں اصلی کلبوں کو بھی استعمال کرسکتا ہے ، اور 40 احاطہ کرتا گروپوں کے بے ترتیب انتخاب پر مشتمل تنظیمیں۔ ہر کھیل اس جگہ کی ایک کوشش کے قریب آتا ہے جہاں اسے حقیقی ایونٹ میں کھیلا جاتا تھا۔ جیسا کہ اصلی واقعہ کی طرح ، گروپ کھیل اب وقت یا پنلٹی شاٹس میں نہیں گزر پاتے ہیں ، تاہم ناک آؤٹ ایڈاپٹ ہوجاتا ہے۔

کھیل موجودہ عالمی کپ سے پہلے ایک لانچ میں بدل گیا ، لہذا سی پی یو گروپس کے مابین نتائج حقیقی کھیل کے نتائج پر مبنی نہیں ہیں۔ ہر میٹنگ کے اختتام پر ، ایک عنوان میں مناسب انعام والے شخص کو اور اگر متعلقہ ہو تو ، ایک سادہ عنوان دکھایا جاتا ہے۔ “ورلڈ کپ” گیم موڈ کے اختتام پر ، سب ٹائٹلز گولڈن بوٹ کے فاتح کو ٹورنامنٹ کی مدت کے لئے بنائے گئے اعلی خواہشات اور ایماندار فیفا گیم پرائز کے فاتح ، حقیقی عالمی کپ میں دو ایوارڈز دکھاتے ہیں۔

کھیل میں شامل تمام گروپوں کے مابین دوستانہ کھیل کھیلنا بھی ممکن ہے۔ مشق شدہ کھیل کے اختتام پر کھلاڑی ٹائی کے طور پر ٹائی ختم کرنے کا سنہری نیت کی حکمرانی کے ساتھ اضافی وقت کھیل سکتا ہے یا پنلٹی شاٹ میں حصہ لے سکتا ہے۔

فیفا 98 کی طرح ، قومی ٹیموں کو “تخصیص” کے اختیارات میں موجود ذخائر کے تالاب سے کھلاڑیوں کو شامل کرکے اصل ایونٹ کے کھلاڑیوں کی عکاسی کرنے کے لئے اپنی مرضی کے مطابق بنایا جاسکتا ہے۔

“انٹرنیشنل کپ کلاسیکی” موڈ شریک کو پندرہ کلاسک فیفا ورلڈ کپ کھیل کھیلنے کی اجازت دیتا ہے۔ 1982 کا گیم “گلوبل کپ” موڈ جیت کر کھلا ہے اور ، ہر کھلا تالے کی تکمیل کو استعمال کرتے ہوئے ، اگلے کو نیچے دکھایا گیا آرڈر کے اندر کھلا ہے۔ “ورلڈ کپ کلاسیکی” موڈ کی فعالیت صحیح دورانیے (گول کیپرز کے علاوہ) کی گروپ کٹس کے ساتھ آتی ہے ، اس انداز کے لئے ہیئر اسٹائل اور نام اور تبصرے صرف کینیٹ ولسنٹن ہولم کے ذریعہ فراہم کیے گئے تھے ، کپ کی مدت کے لئے بی بی سی کے مبصر 1966 اور 1970 کی فیفا دنیا کی۔ اس انداز میں 1950 ، 1954 اور 1966 کے آخری ورلڈ کپ کھیلوں کے لئے ، تصاویر سیاہ اور سفید میں ہیں ، جیسا کہ اس وقت ٹیلی ویژن پر دکھایا گیا تھا۔ 1930 اور 1938 کے ساتھیوں کو سیپیا ٹن شاٹس کا استعمال کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔ متبادلات کے تعارف سے پہلے پیش آنے والے معاملات میں ، اس مقصد کے دوران کسی شریک کا تبادلہ کرنا ممکن نہیں ہے (لیکن اس کا اطلاق 1970 کے آخر میں بھی ہوتا ہے ، جو متبادل کے رہنما اصول بن گئے)۔ دیگر تاریخی غلطیوں میں 1970 سے پہلے کے سوٹ میں کھلاڑیوں کو پیش کردہ کارڈز اور 1970 کے بعد سے کھیلوں کے لئے بھوری چمڑے کی گیندوں کا استعمال شامل تھا ، اس کے بجائے اڈیڈاس ٹیل اسٹار (1970 اور 1974 کے لئے) جیسی گیندوں کی بجائے ایڈیڈاس ٹینگو ایسپا (1982 کے فائنل کے لئے)۔

اس کھیل میں ہر ایسے عملے کو چلایا جاتا ہے جو 1998 کے فیفا ورلڈ کپ کے لئے سند یافتہ ہے ، اس کے علاوہ 8 دیگر افراد بھی نہیں ہیں۔ برطانوی اسپورٹس ماڈل جان موٹسن اور کرس ویڈل کا مشاہدہ پیش کرتا ہے ، جس میں ڈیس لِن اور گیری لائنکر کے پہنے ہوئے کپڑے تھے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close