World Cup 98

ورلڈ کپ 98 ویڈیو گیم

ورلڈ کپ 98 ویڈیو گیم

ورلڈ کپ 98 ویڈیو گیم ، فیفا ورلڈ کپ کا پہلا مستند فیفا ورلڈ کپ کھیل بن گیا ، جو 1997 میں فیفا کے حقوق حاصل کرنے کے بعد ای اے کی کھیلوں کی سرگرمیوں کا استعمال کرتے ہوئے تیار ہوا تھا۔ پچھلے بین الاقوامی کپ کھیلوں کے برعکس ، جو دوسرے نمبر پر تھے اور چکن کی آنکھ کی تصدیق کرتے تھے ، عالمی کپ 98 میں تین جہتی انجن ، لیپ ٹاپ ماڈل کے لئے ڈائرکٹیکس کا استعمال کیا گیا تھا۔ قومی ٹیم کی مناسب کٹس (کٹ کے ذریعہ جاری کردہ عام گول کیپرز کے استثناء کے ساتھ) کٹ کے نشان اور کمپنی کے سرکاری سامان کے ساتھ مکمل طور پر شامل کردی گئیں۔ گیم انجن فیفا پر مبنی ہے: روڈ سے گلوبل کپ 98 تک ، اگرچہ تفریحی تبادلوں کی تکنیک اور پلیئر پوزیشننگ والے علاقوں میں گیم پلے میں کچھ معمولی بہتری آئی ہے۔ بہت سے ممالک ایسے ہیں جو دوستانہ فائنل کے لئے اہل نہیں ہیں۔ مائیکرو سافٹ ونڈوز ہوم ، پلے اسٹیشن ، نائنٹینڈو چونسٹھ اور اسپورٹ بوائے کے لئے گلوبل کپ 98 لانچ کیا گیا ہے۔

ورلڈ کپ 98 ویڈیو گیم

گیم موڈ

ورلڈ کپ 98 ویڈیو گیم: سیکٹر کپ ویڈیو گیم کی سب سے اہم خصوصیت سیکٹر کپ ایونٹ ہے ، جس میں کھلاڑی فائنل میں استعمال ہونے والی اصل سرگرمیوں یا چالیس ٹیموں کی بے ترتیب انتخاب کا استعمال کرسکتا ہے۔ ہر کھیل اصل واقعے کی سائٹ پر ہوتا ہے۔ جیسا کہ موجودہ ٹورنامنٹس میں ، اداروں کے ویڈیو گیمز اب اوورٹائم یا پنلٹی شاٹس نہیں جاتے ہیں ، بلکہ ناک آؤٹ سوٹ ہیں۔

سیکٹر 98 ویڈیو گیم اصلی عالمی کپ سے پہلے جاری کیا گیا تھا ، لہذا سی پی یو گروپس کے مابین نتائج اب ٹورنامنٹ کے حقیقی نتائج پر مبنی نہیں رہے۔ کسی بھی شکل میں چھوٹ ، عنوان عنوان میں انعام رکھنے والے شخص کی نشاندہی کرتا ہے اور ، اگر قابل اطلاق ہوتا ہے تو ، ہموار شیٹ کی نشاندہی کرتا ہے۔ “بین الاقوامی کپ” تفریحی موڈ سے باہر نکلنے پر ، یہ نام سنہری کشتی کی فاتح ، کھیل کا سب سے زیادہ گول اور فیفا گیم پرائز کا فاتح ، موجودہ بین الاقوامی کپ میں پیش کردہ دو انعامات کو ظاہر کرتا ہے۔

اس کھیل کے گروپوں کے مابین دوستانہ کھیل کھیلنا بھی ممکن ہے۔ قرعہ اندازی کے اختتام پر ، شرکا میچ کو قرعہ اندازی میں ختم کرنے ، گولڈ تھرو کے ساتھ اوور ٹائم کھیلنا یا پینلٹی شاٹ میں حصہ لینے کا انتخاب بھی کرسکتا ہے۔

ورلڈ کپ 98 ویڈیو گیم

فیفا 98 کی طرح ، قومی ٹیموں کو “تخصیص کردہ” متبادل میں ریزرو پول میں کھلاڑیوں کو شامل کرنے کی مدد سے حقیقی واقعات کے کھلاڑیوں کی عکاسی کرنے کے لئے تخصیص کی جاسکتی ہے۔

“روایتی بین الاقوامی کپ” کے وضع سے کھلاڑیوں کو پندرہ روایتی فیفا انٹرنیشنل کپ کھیل کھیلنے کی اجازت ملتی ہے۔ صحت مند 1982 کو “بین الاقوامی کپ” جیت کر کھولا جائے گا اور ہر کھلا کھیل مکمل کرنے کے بعد ، مندرجہ ذیل اقدام کو ذیل میں دکھایا گیا ترتیب میں کھل جائے گا۔ “روایتی عالمی کپ” موڈ کافی تعداد کے گروپ کٹس (اسی طرح اہداف کی طرح) ، ہیئر اسٹائل اور ناموں پر مشتمل ہے ، اور بی بی سی کمنٹیٹر کینتھ ولسٹن ہولم کی مدد سے 1966 کے فیفا ورلڈ کپ میں زیادہ عملی انداز میں اس کی ترجمانی کی گئی ہے۔ اور 1970 .. اس موڈ میں ، 1950 ، 1954 اور 1966 ورلڈ کپ کے آخری بیجوں کی تصویر سیاہ اور سفید میں ہے ، جیسا کہ اس وقت ٹیلی ویژن پر دکھایا گیا ہے۔ 1930 اور 1938 کے کھیل سیپیا گرافکس کا استعمال کرتے ہوئے دکھائے جاتے ہیں۔ پری سوٹ میں ، شریک کو صحت مند زندگی کے عرصے کے لئے تبدیل نہیں کیا جاسکتا (لیکن یہ تبادلہ کے قواعد قائم ہونے پر 1970 کے فائنل پر بھی ہوتا ہے)۔ کئی تاریخی نقصانات میں 1970 سے پہلے کے حملوں میں کھلاڑیوں کو جاری کردہ کارڈز کا استعمال اور 1970 کے کھیلوں کے لئے بھوری چمڑے کی گیندوں کا استعمال شامل ہے ، بشمول اڈیڈاس ٹیل اسٹار (1970 اور 1974 کے لئے) اور ایڈیڈاس ٹینگو ایسپا (ایک (1982))

وصول

ورلڈ کپ 98 ویڈیو گیم اسپورٹ کا ایک بہترین استقبال ہوا ہے۔ گیمرنکنگز نے اس کو نائنٹینڈو ماڈل پینسٹھ کے لئے پچاسی فیصد ، [پیسو ورژن کے لئے پچاسی فیصد ، [21] اور پورٹیبل ورژن کے لئے چھیاسٹھ فیصد کا اسکور دیا۔ [20]

اس کے بعد کی ٹیکنالوجی نے اسپورٹ کے PS ورژن پر نظرثانی کی ، 5 میں سے 4 اسٹار بنائے اور کہا کہ “موجودہ ورلڈ کپ انماد کے ساتھ مطابقت پذیر ہونے کے لئے ، 98 ڈیجیٹل آرٹس ورلڈ کپ تکنیکی طور پر فاتح ہے۔ کھیل آپ کو کنٹرولر کمانڈز ، عملی کھلاڑی کی نقل و حرکت ، سادہ تصاویر ، ایک حیرت انگیز ساؤنڈ ٹریک اور ایڈرینالائن رش پر فوری ردعمل دیتا ہے۔ “[16]

پلے اسٹیشن ورژن برطانیہ میں ایک بہترین فروخت کنندہ بن گیا۔ [22] کین میں 1999 میں ہونے والے ملیہ مقابلہ میں ، انھیں گذشتہ 12 ماہ میں [23] یورپی یونین کے اندر 48 ملین یورو کی فروخت پر “سنہری” انعام ملا۔ جولائی 1998 کے کمپیوٹر ڈرائیونگ کے مسئلے نے اسی پچانوے عالمی کپ کی فاتحیت کی جس میں ایک ہی وقت میں پی سی کے دوسرے فٹ بال کھیلوں سے متعلق گروپ چیک کا فاتح تھا ، ایکٹوا فٹ بال 2 ، 3 شیر اور حساس فٹ بال سمیت حریفوں سے آگے ‘اٹھانوے. میگزین نے اس کھیل کی تعریف “یقینی طور پر دنیا میں غیر معمولی فٹ بال کھیل” کے طور پر کی ہے [24]

World World ورلڈ کپ ، کمپیوٹر گیمز کی حکمت عملی کے لئے حتمی شکل اختیار کرگیا ، اس کے علاوہ 1998 کے “سال کے کھیل” ایوارڈ ، جو بالآخر گراں پری کے کنودنتیوں میں چلا گیا۔ ادارتی عملہ جو انٹرنیشنل کپ 98 “شاندار ، ٹور ڈی پریشر کے طور پر جانا جاتا ہے کے نام سے جانا جاتا ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close