Blood Game

کمرے میں آڈیو گیم

کمرے میں آڈیو گیم

کمرے میں آڈیو گیم میں کمرے والے کھیل میں آڈیو گیم مردوں یا خواتین کے لئے ایک آن لائن شوٹر گیم ہے جس کو یک زبانوں کی تیاری کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور انٹرایکٹو سافٹ ویئر جی ٹی کے ذریعے شائع کیا گیا ہے۔ گیم ویئر شیئر روم آڈیو ورژن لیپ ٹاپ کے لئے 7 مارچ 1997 کو لانچ کیا گیا تھا اور مکمل ماڈل 21 مئی 1997 کو شمالی امریکہ ، [2] اور 20 جون 1997 کو یورپ میں لانچ کیا گیا تھا۔

کمرے میں آڈیو گیم

یہ کھیل 20 ویں صدی کے اوائل میں ایک غیر مسلح مسلح لڑاکا حلیم کالیب کی کہانی کی پیروی کرتا ہے جس نے سیاہ دیوی ٹکرربگ کا بدلہ لیا تھا۔ خونی ویڈیو گیم میں گیئرز اور ہارر سے متعلق بہت سے عنوانات ہیں۔ خون کے اندر گرافک تشدد ، معمول کی عام بندوقیں اور بہت سے دشمن اور رہنما شامل ہیں۔

بلڈ فرنچائز کو جائز توسیع پیکیجوں کے ساتھ لانچ کیا گیا ہے: پلازما پاک (یک سنگی کے ذریعے ترقی یافتہ) [3] اور خفیہ راہ (انٹرایکٹو synstrom کا استعمال کرتے ہوئے تیار کیا گیا ہے)۔ لہو کا نتیجہ۔ ii: یہ انتخاب 31 اکتوبر 1998 کو جاری کیا گیا تھا۔ یہ کھیل 22 اپریل ، 2010 کو gog.com پر اپنے توسیعی پیکجوں کے ساتھ شروع کیا گیا تھا ، جس نے ڈاس باکس ایمولیٹر کو جدید نظام پر چلانے کے لئے استعمال کیا تھا۔ []] 14 جولائی ، 2014 کو بھاپ پر شروع کیا گیا تھا۔ باقی کھیل: موجودہ کھیلوں میں خون کی زیادہ شناخت کے ساتھ ، 9 مئی 2019 کو نئی ترسیل کو تبدیل کیا گیا تھا۔

گیم پلے

ایک حصہ لینے والے موڈ میں ، کھلاڑی اپنی سابقہ ہولڈ کا بدلہ لینے کے لئے مشن میں کالیب کا کردار ادا کرتا ہے ، ایپیسوڈ کی سطح سے باس تک ، باس کی سطح پر جانے اور باہر نکلنے کی تلاش میں۔

بلڈ گیم پلے بالکل مختلف کلاسک ایف پی ایس ویڈیو گیمز کی طرح ہے: کیا آپ منتقلی کی درخواست کرنا چاہتے ہیں یا وقفوں پر قابو پانے کے لئے چابیاں لینا چاہتے ہیں؟ کچھ بڑے نقشوں میں چھ غیر معمولی چابیاں ہوتی ہیں۔ نیٹ ورکنگ کی خصوصیات جن میں ٹیلی پورٹیشن ، کرشنگ بلاکس ، دھماکہ خیز بیرل ، لاوا کے گڑھے ، جمپنگ پہیلی اور کلیکشن بلاک ڈور شامل ہیں۔

کمرے میں آڈیو گیم

خون fps کے لئے سب سے پہلے ویڈیو گیمز میں سے ایک بن جاتا ہے جس کی خصوصیت دوبارہ ہتھیاروں یا ثانوی حملہ کے طریقوں سے ہوتی ہے۔ []] کو “گنج اکیمبو” کے نام سے جانا جاتا اضافہ بھی ہوتا ہے جس سے کھلاڑی عارضی طور پر کچھ ہتھیاروں کی عکاسی کرسکتا ہے۔ خون میں “غیر معمولی اسرار” کے علاقے بھی موجود ہیں ، جن کی تلاش کرنے کے لئے انھیں انعامات ہیں۔

دشمنوں میں کیبل انسان اور تاریک خدا ٹکرنوباگ کے لئے لڑنے والی مخلوق شامل ہے۔ دشمن حفاظتی ماحول میں اشیاء کو تحفظ کے ل use استعمال کرسکتے ہیں۔ اس کھیل میں ، دشمنوں کی عظمت کو کم کرنا (چمگادڑ ، چوہے ، اییل ، ​​دستکاری اور اسی طرح) اکثر “وسیع دشمن” کے نام سے جانا جاتا ہے ، جن کو میرے دھمکی آمیز حصے کے لئے نہیں لیا جاتا ہے ، البتہ بڑی تعداد میں۔ یہ مہلک ہوسکتا ہے۔

خون ، دن کے بہت سے fps کھیل کی طرح ، ملٹی پلیئر موڈس ہے۔ جیسے ہی اسے جاری کیا گیا تھا ، انٹرنیٹ گیم اب اچھی طرح سے منسلک نہیں تھا ، لہذا آپ ملٹی پلیئر کے لئے ملٹی موڈیم ، لین یا سیریل کنکشن استعمال کرسکتے ہیں۔ موڈیم اور سیریل کیبل کنیکشن سب سے زیادہ انتظام کرنے والے شرکاء کے لئے دو کھیلوں کی اجازت دیتے ہیں ، یہاں تک کہ اگر ipx نیٹ ورک کنکشن 8 کھلاڑیوں کی حمایت کرتا ہے۔ یہ بہت سے پلیٹ فارمز پر آسانی سے کیا جاسکتا ہے جو ڈاس باکس اور اس کی آئی پی ایکس حکمت عملی کو چلاتے ہیں ، جس میں ہماچی وی پی این سافٹ ویئر شامل ہے۔ آن لائن ملٹی پلیئر مکمل تفریحی نیٹ ورک اور ڈی وانگو کے ذریعے بھی ممکن ہے۔

دوسری لہر

کمرہ آڈیو گیم گرافیکل ڈھانچے جیسے گھریلو ونڈوز سے پہلے ، زیادہ تر گھریلو کمپیوٹر سسٹم میں ٹیکسٹ پر مبنی سکرولنگ ڈھانچے کا استعمال کیا جاتا تھا جس میں ڈاس شامل ہوتا ہے۔ بنیادی طور پر ٹیکسٹ بیسڈ ہونے کا مطلب یہ تھا کہ وہ نابینا افراد کے لئے واضح طور پر دستیاب تھے ، جنھیں تقریری ترکیب سافٹ ویئر (ٹی ٹی ایس) کا بہترین اضافی استعمال درکار تھا۔ اسی وجہ سے ، ٹی ٹی ایس سوفٹویئر پروگرام کی بہتری کے بعد ، متنی کھیلوں کی بنیاد پر بنیادی طور پر انٹرایکٹو فکشن کے سب سے پہلے انٹرایکٹو ٹیکسٹیکل ورکس جیسے بصری خرابی [5] کے استعمال کرنے والوں کے ذریعہ بھی اتنا ہی قابل رسائی تھا۔ اندھوں تک پہونچنے والے اس نے پہلا متن ایڈونچر ، ایک عمدہ غار مہم جوئی (1976) سے لے کر انٹرایکٹو فکشن کے نسبتا superior اعلی کاموں تک پہنچایا جو اگلے 8 سالوں میں تیار ہوا تھا۔ ہر سال جدید انٹرایکٹو فکشن عنوانوں کے عقیدت مند مداحوں کے ذریعہ فریویئر میں بہتری کے ساتھ اب بھی اسٹور کی ترقی ہورہی ہے۔ [5]

نابینا افراد کے لئے کمرے میں آڈیو پلے کی رسیدی چلانے والے گرافکس سسٹم کی ظاہری شکل سے کچھ عرصہ قبل تجارت شروع کردی جب کمپیوٹر زیادہ طاقتور بن گئے تاکہ زیادہ ویڈیو سنٹرک کھیلوں کی حمایت کی جاسکے۔ اس نے اندھوں کے لئے الیکٹرانک گیمز اور دیکھنے کے لئے ویڈیو گیمز کے درمیان ایک افتتاحی صورتحال پیدا کردی – ایک ایسی شروعات جس میں اب نمایاں اضافہ ہوا ہے۔ دیکھنے کی خواہش میں مارکیٹ کی مضبوط پیشرفت کی وجہ سے ، اکثر اس آبادیاتی گروپ کے لئے الیکٹرانک کھیلوں کو آگے بڑھایا جاتا تھا۔ جب یہ دیکھتے ہوئے کہ کھلاڑی ویڈیو گیم کے عنوانات جیسے صوف ، آخری مایوسی اور عذاب کی طرح جہتی گیمی دنیا میں مشن میں داخل ہوسکتے ہیں ، نابینا کھلاڑیوں کو بلیک جیک یا جنگ لڑنے کے ساتھ ساتھ بڑے بڑے کھیل کھیلنے پر مجبور کیا گیا ہے۔

کمرے میں آڈیو گیم چونکہ ویڈیو گیمز پھل پھولتے اور عام ہو گئے ، لیکن نوبھائے تفریحی ڈیزائنرز نے آواز کے ذریعے اندھوں کے لئے ویڈیو گیمز تشکیل دینا شروع کردیئے۔ وقت گزرنے کے ساتھ ، آڈیو تفریحی پروگرامرز نے زیادہ سے زیادہ قابل انتظام ویڈیو گیمز کو بڑھانا شروع کیا ، جو ویڈیو گیمز کے حالیہ نظریات پر کبھی چھوٹے ڈپلوما پر مکمل طور پر انحصار کرتا ہے اور باری باری کھیلوں اور مشاہدات میں غوطہ لگانے کے مواقع پر توجہ مرکوز کرتا ہے۔ خاص طور پر ، سہ جہتی پوزیشنیکل آڈیو (بائنورل ریکارڈنگ) اس وجہ سے تیار ہوا ہے کہ 2000 اور اب نمایاں طور پر اعداد و شمار ، مثال کے طور پر ، آڈیو ویڈیو گیمز جیسے ببیٹ میں۔ ایسا کرنے کے لئے ، ڈیجیٹل گیم ماحول میں کسی شے کے فنکشن کی تجویز کرنے کے لئے ، بائیں یا چینل کے اندر اندر آواز اٹھائی جاتی ہے۔ صارف بات چیت کرسکتا ہے۔ کسی شخص کے حوالے سے کسی چیز کی قربت کی نشاندہی کرنے کیلئے پیمائش بھی 3D آڈیو گیمز میں ایک اہم مقام ادا کرتی ہے۔ جائز ہونے کا اشارہ باقاعدگی سے متعدد ہوتا ہے تاکہ اس کے بارے میں دیگر حقائق مہیا کی جاسکیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close