World Cup 98

1998 فیفا ورلڈ کپ کا فائنل

1998 فیفا ورلڈ کپ کا فائنل

1998 فیفا ورلڈ کپ فائنل: 1998 فیفا ورلڈ کپ فائنل کا آخری فٹ بال میچ 12 جولائی 1998 کو سان ڈینس کی پیرس کمیونٹی میں 1998 کے فیفا ورلڈ کپ فاتح کا تعی .ن کرنے کے لئے کیا گیا تھا۔ 1994 میں اختتامی فیفا انٹرنیشنل کپ جیتنے والے برازیل کے چیمپینز کی حفاظت ، اور ٹورنامنٹ کے فائنل تک پہنچنے والے ملیک فرانس کی میزبانی کرنے والے ، فائنل کے لئے مقابلہ کیا۔ بہترین صحت مند شریک کا دعوی کرنے کے لئے زینڈائن زیدان نے آدھے وقت سے پہلے دو بار گول کیا ، جبکہ آخری لمحات میں ایمانوئل پیٹیٹ نے تیسرا گول کیا۔ اس مقصد میں پچھتر ہزار انسانوں نے حصہ لیا۔

1998 فیفا ورلڈ کپ کا فائنل

برازیل کے برسر اقتدار چیمپین ، جنہوں نے 1998 کے فیفا ورلڈ کپ فائنل میں اپنے سابق کھلاڑی ماریو گیگیلو کی کوچنگ کی ، اسکاٹ لینڈ (2-1) اور مراکش (3-0) کو چھ کی مدد سے تاج پوشی کی۔ 3 کھیل میں پوائنٹس. کتنا حیرت انگیز آخری گروپ میں آخری گروپ کھیل کے ناروے میں شکست۔ چلی کے خلاف چار اور ڈنمارک پر 3-2 سے فتح کے بعد ، وہ ہالینڈ کے خلاف جرمانے کی سزا کے ساتھ آخری حد تک پہنچ گئیں۔ فرانس کے معاملے میں ، انہوں نے تینوں سوٹ جیت لئے اور ناک آئوٹ مرحلے میں پیراگوئے کو سنہری گول سے شکست دی۔ اس نے خطے کے فائنل میں اٹلی کے ساتھ پنلٹی کھیلی تھی ، اس وقت کروشیا کو شکست دے کر آخری نمبر پر پہنچی ہے۔

1998 کے فیفا انٹرنیشنل کپ کے فائنل کے اندر ، برازیل کے اسٹرائیکر رونالڈو کی صورتحال کے بارے میں بھی السر اٹھائے گئے تھے ، جو کسی وقت شکل میں شامل ہونے پر مجبور ہوگئے تھے۔ اس کی جسمانی حالت کے باوجود ، پہلے عملے کی چادر چھوڑنے کے بعد ، اعلان کیا گیا کہ وہ کک آف سے صرف 72 منٹ قبل ہی کھیل سکتا ہے۔ وہ شکل میں فرانسیسی گول کیپر فائبن بارتھیز کے ساتھ تنازعہ میں زخمی ہوا تھا۔ اگرچہ رونالڈو کھیلنے کے لئے انتخاب کی تجدید کی جانے والی شیڈول میں تبدیلی ہوگئی ہے ، لیکن کھلاڑی ایونٹ کے دوران عملے کا ایک اہم رکن رہا ، اس نے 4 گول اسکور کیے اور مزید تین اسکور کیے۔ .

1998 فیفا ورلڈ کپ کا فائنل

اجلاس

آدھے گھنٹے سے پہلے زیمین زیدان نے ایمانوئل پیٹائٹ کے ایک کارنر ہیڈر کے ساتھ فرانس کی قیادت کی۔ اس کے چند منٹ بعد ، ڈونگا کی لمبی گیند کی وجہ سے رونالڈو ایک گول سے ہار گیا ، لیکن وہ برازیل کے اسٹرائیکر فیبین بارٹاج سے بہتر نہیں تھا۔ دونوں افراد کو ٹیم کے ماہرین کی مدد کی ضرورت تھی ، لیکن وہ جلد صحتیاب ہو گئے۔ برازیل کے سپر اسٹار لیونارڈو اور ریوالڈو کے ڈائریکٹرز کو ڈیئرڈری ڈیس کیمپوس اور کرسچن کیریبو نے خاموش رکھا ہے ، اور برازیلین نے فرانسیسیوں کے ساتھ مقابلہ کرنے کے لئے جدوجہد کی ہے جبکہ ونگ بیک بیکٹ لازارزو اور للیان تھورم اپنے جارحانہ ذہن کے ہم خیالوں کو بے اثر کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔ کیونکہ کیفیو اور رابرٹو کارلو برازیل کے حملے میں حصہ لینے میں ناکام رہے تھے۔ ٹورنامنٹ کے آخری کھیل میں ان کا یہی نقطہ نظر تھا۔ جب اسٹاپجج پیریڈ شروع ہوا تو فرانس کو ان کے فائدے کو دوگنا کرنے کا ایک بہت اچھا موقع ملا جب برازیل کے دو مرکزی محافظ جونیئر بایونو اور الڈیر نے کلاڈو ٹافل کے ساتھ اسٹیفن جیوارچ سے غلطی کی اور وہ ایک کمزور فرانسیسی اسٹرائیکر ہوگئے۔ . کوشش کی. تبصرہ سے کونے میں محفوظ کیا گیا۔ ایک منٹ کے بعد ، فرانس نے اپنی برتری دوگنی کردی ، کیونکہ برازیل صرف پہلا کونے سے صرف گزرنے میں کامیاب رہا تھا ، اس بار بائیں طرف سے ، زیڈان نے اپنا پہلا ہیڈر بنایا اور فرانسیسی کو دو گول سے برتری حاصل تھی۔ .

قابلیت

1998 فیفا ورلڈ کپ کا فائنل 1998 میں ورلڈ کپ کوالیفائنگ ڈرا 12 دسمبر 1995 کو پیرس کے لوور میوزیم کے اندر ہوا تھا۔ []] ٹورنامنٹ کے مہمان کی حیثیت سے ، فرانس کو اس سے مستثنیٰ کردیا گیا تھا ڈرا اور برازیل کا راج چمپئن بن گیا۔ چھ کنفیڈریشنوں کے 174 گروپوں نے حصہ لیا ، جو پچھلے دور کے مقابلے میں 24 بڑے ہیں۔ چودہ بین الاقوامی دفاتر جو ای یو ایریا کے ذریعہ کوالیفائی ہوئے ہیں (فرانس کی میزبانی کے علاوہ)۔ ادارہ کے کھیل کے بعد دس کا فیصلہ کیا گیا تھا – نو گروپ کے فاتح اور دوسرے اعلی درجے کے عملہ؛ اداروں کے آٹھ رنر اپ فائنل کے لئے کوالیفائنگ کے ساتھ 4 پلے آف کے جوڑے میں تیار ہوئے۔ []] کونمبول (جنوبی امریکہ) اور کیف (افریقہ) نے حتمی کھیل میں پانچ پوائنٹس اسکور کیے ، جب کہ شمال میں 30 کونکاف ممبروں کے درمیان 3 پوائنٹس کا مقابلہ کیا گیا اور یہ ریاستہائے متحدہ اور کیریبین سیکٹر کے لئے انتہائی ضروری ہے۔ ایشین پلے آف میں سمندری علاقے کے فاتح دوسرے نمبر پر بین البراعظمی پلے آف کی طرف بڑھا ، 2 خوبصورت ٹیموں کو استعمال کرنے کا فیصلہ کیا جس نے 2 پوزیشن حاصل کی ہے۔

4 ممالک نے پہلی بار تصدیق کی: کروشیا ، جمیکا ، جاپان اور جنوبی افریقہ۔ کوالیفائی کرنے کے لئے ، فائنل ٹیم 29 نومبر 1997 کو آسٹریلیائی کو دو پیروں کی ٹائی میں شکست دینے کی مخصوص خصوصیات کے لئے ایران میں تبدیل ہوگئی۔ []] یہ فائنل میں میلی گروپ کی پہلی شکل بنی ، اس کے پیش نظر 1978 میں ، تیونس نے آخری بار بھی کھیل کے لئے کوالیفائی کیا تھا۔ چلی نے 1982 کے بعد پہلی بار پابندی عائد کرنے کے بعد تصدیق کی ، جس نے انہیں 2 گذشتہ ٹورنامنٹس میں شامل نہیں دیکھا۔ پیراگوئے اور ڈنمارک 1986 کے بعد پہلی بار پہلی بار نچلے حصے میں ہیں۔ آسٹریا ، انگلینڈ ، اسکاٹ لینڈ اور یوگوسلاویہ 1994 کا کھیل ہارنے کے بعد ایک بار پھر ، بلقان کی ٹیم کے ساتھ کام کر رہے ہیں۔ برگن یوگوسلاویہ سے اپیل ایسی کئی ٹیمیں جو کوالیفائی نہیں کرسکی یوراگوئے کے فاتح تھے (دوسرے مسلسل ایونٹ کے لئے)؛ سویڈن ، جس نے 1994 میں 0.33 مکمل کیا۔ روس (جو پلے آف راؤنڈ میں اٹلی سے ہارنے کے بعد 1978 میں پہلی بار کوالیفائی کرنے میں ناکام رہا تھا)؛ جمہوریہ آئرلینڈ ، جس نے پچھلے ٹورنامنٹس کے لئے کوالیفائی کیا تھا۔ [10] 2018 سے شروع ہونے والا ، یہ سب سے موجودہ وقت ہے جب آسٹریا ، اسکاٹ لینڈ ، ناروے ، بلغاریہ ، رومانیہ اور جمیکا نے بین الاقوامی فیفا کپ فائنل کے لئے کوالیفائی کیا ہے ، اسی طرح آخری بار پرتگال کو نظرانداز کیا گیا۔ بہترین درجہ بند عملہ کے اب کوالیفائی نہیں ہوتا ہے چیک جمہوریہ (تیسری درجہ بندی) میں اسی وقت تبدیل ہوا ہے ، اسی طرح ذیل میں درجہ بندی کرنے والی ٹیم نائیجیریا میں تبدیل ہوگئی ہے

 

مقامات

فرانس کی جانب سے [13] کے ریاستہائے متحدہ میں واقع 80،000 سیٹر نیشنل اسٹیڈیم اور نو دیگر اسٹیڈیموں پر سیکٹر کپ کی میزبانی کی پیش کش جب فائنل ابتدائی طور پر جولائی 1992 میں مہیا کیا گیا تھا ، کلب کے قریبی میدانوں میں سے کوئی بھی نہیں یہ فیفا کی ضروریات کو پورا کرنے کے قابل تھا ، خاص طور پر 40،000 افراد کو ایڈجسٹ کرنے کے قابل [13]۔ مجوزہ قومی اسٹیڈیم ،

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close