Parasite Eve

II پرجیوی حوا

II پرجیوی حوا

II پرجیوی حوا کی بقا کی ہارر پرجیوی ایوا حرکت میں ، PS II پرجیوی حوا ۔ پچھلے ویڈیو گیمز کے برعکس ، آئتاکار کا ارتقا 1999 میں ہر جاپان اور ریاستہائے متحدہ کے شمال میں اور 2000 میں کمپنی میں ہوا تھا۔ یہ پرجیوی حوا کا دوسرا آخری نتیجہ ہے اور ایک جیسی کال اکٹھا کرنے کا دوسرا کھیل ہے۔

II پرجیوی حوا

دوسرا پرجیوی حوا مستند کھیل کی سرگرمی کے بعد کئی سالوں تک متوقع ہے۔ پہلی تفریحی فلم کا مرکزی کردار آیا بریا بھی کھیل میں ایک مقام رکھتا ہے۔ نو مائٹوکونڈریل حیاتیات کے کچھ دوسرے پھیلنے میں شامل ہوتا ہے۔ پچھلے کھیل میں واپس جانا: لڑائیاں حقیقی وقت میں علاقہ لیتی ہیں اور نقل و حرکت کی حد محدود ہوتی ہے۔ روایتی بقا کے خوفناک ویڈیو گیمز کا امکان ایک اضافی خصوصیت ہے ، اگرچہ اس کی کچھ وجوہات باقی ہیں۔ اس کا نام کینیچی ایووا نے لکھا تھا اور اس کی ہدایتکاری کی تھی ، اسے رہائشی بدی (1996) نے لکھا تھا۔

فرسودہ مینجمنٹ سسٹم کے استعمال کے بارے میں شکایت کے باوجود ، اس کھیل کو ناقدین نے تنقید کا نشانہ بنایا ہے۔

گیم پلے

پیراڈائز II ایک خوفناک کردار ادا کرنے والی بقا کا ویڈیو گیم ہے۔ کردار کی ہیرا پھیری روایتی بقا کی ہولناکی میں انجام دی جاتی ہے: اگر یہ دائیں اور بائیں طرف محور اور پیچھے محور ہوسکتی ہے۔ عام طور پر کمرے یا خطے کی نظر میں ڈیجی کیم حرکت محدود ہے ، اور کھلاڑی کے ذریعہ اسے تبدیل نہیں کیا جاسکتا ہے۔

پرجیوی حوا کے برعکس ، کوئی طاقتور ٹائم بار موجود نہیں ہے جو لڑائی کے دوران آپریشنز کی ترتیب کو کنٹرول کرتا ہے۔ لڑائیاں حقیقی وقت پر ہوتی ہیں ، لہذا شریک اس طرح سلوک کرنے میں آزاد ہے۔ دوسرا پہلا کھیل میں نظر آنے والی ‘گنبد قسم’ کی کمی ہے ، جو کھلاڑی کو اسکرین سے گول اسکور کرنے اور محفوظ فاصلے پر بات چیت کرنے کی سہولت دیتا ہے۔ اب بھی بے ترتیب لڑائیاں نہیں۔ دشمن ایک فوری لائن میں گھومتا ہے ، جس سے کھلاڑی کو رگڑ سے بچنے اور منصوبہ بندی کے عمل سے بچنے کا موقع مل جاتا ہے۔ اس طرز کے دوسرے کھیلوں کی طرح ، یہ ارادہ بھی AI کی حدود میں مختلف “لاک ایبل” اہداف کے ذریعے سائیکلنگ کے ذریعے کیا گیا ہے۔

II پرجیوی حوا

اشیاء کو منتخب کرنے کے طریقوں کے انتخاب میں حاصل کیا جاسکتا ہے ، جس میں جسمانی کوچ ، پستول ، گولہ بارود اور اشیاء کو تلاش کرنے ، خریدنے اور “تیار کرنے” کے ل equipment سامان شامل ہیں۔ مختلف بقا کے ہارر ویڈیو گیمز کے برخلاف ، گولہ بارود کم نہیں ہے۔ اس سے حصہ لینے والے کو ریس کے بجائے لڑنے کا حوصلہ ملتا ہے ، جو گیم پلے کے لئے انتہائی ضروری ہے کیونکہ اس سے مستفید ہونے کا واحد راستہ ہے اور اس کے نتیجے میں یہ طاقتور ہے کہ اس پر قابو پایا جاسکے۔ کوچ اب نہ صرف نقصان کو کم کرے گا بلکہ اس کا اثر بھی پائے گا۔ لی گئی رقم پر ، لیکن اشیاء کے ل ten دس سلاٹ شامل کرنے کا امکان موجود ہوگا۔ پرجیوی طاقت کو 4 حصوں میں تقسیم کیا گیا ہے: آگ اور ہوا کے مسابقتی عنصر اور پانی اور زمین کے تحفظ کے عوامل۔

تخریھن

II پرجیوی حوا: A جہاں NMC دیکھنے کی اطلاع ملی ہے۔ اس کھیل کے مرکزی باب میں آکروپولس ٹاور کی تفتیش کرنے کے لئے آیا ہے جہاں اس میں سوات کا عملہ اور ایک این ایم سی کے ذبیحہ کا انکشاف ہوا ہے۔ اسے جلد ہی پتہ چلا کہ NMCs انسانی شکل کا سامنا کرسکتا ہے اور آخر کار اس کی ایک غیر معمولی قسم کی مخلوق کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ ایک مصنوعی ہیومنوڈ نو مائٹوکونڈریل مخلوق (anmc) جسے گولیم نمبر کہتے ہیں۔ نو. اس اینیمک کو کھیل میں تین بار ملنا۔ گولیم نمبر 9. ٹاور کو تباہ کردیتا ہے ، تاہم اپنے ساتھی روپرٹ کے ساتھ مل کر ، جو پہنچنے سے پہلے ہی سائٹ پر موجود تھا ، وہ پولیس ہیلی کاپٹر میں فرار ہوگیا۔

ایک مختصر وقفے کے بعد ، درج ذیل کی ناکامی ڈررا فیلڈ کے ویران شہر کو روشن کرتی ہے۔ شاذ و نادر ہی استعمال ہونے والی ٹول روڈ پر ایک کاٹیج ، گیراج اور ایک ریستوراں کے ساتھ ٹرک اسٹاپ کے علاوہ کچھ اور نہیں ہے۔ پہنچنے پر ، یہ پتہ چلتا ہے کہ خشک کھیت بھی این ایم سی ایس کے ساتھ متاثر ہے۔ بعد میں اس نے ایک زندہ بچ جانے والے (مسٹر ڈگلس) اور اس کے کتے ، چکمک سے ملاقات کی ، جو کھیل کے زیادہ تر حص newsوں میں خبروں اور آلات کی فراہمی کا کام کرے گا۔ بعد میں اس نے غیر عوامی تفتیشی کِل میڈیگن کو بازیافت کیا جو عیا کی طرح کسی انٹرپرائز میں شامل ہونے کا دعوی کرتا ہے۔

کچھ خشک وقت گزارنے کے بعد ، آیا اور کِیل کو ایک ویران کان میں واقع پناہ گاہ کا ایک محاصرہ مل گیا۔ وہ ایک تجارتی ادارہ تشکیل دیتے ہیں اور وہ یا صرف پناہ کی تحقیقات کے لئے آگے بڑھتا ہے۔ جب آیہ پناہ کی کھوج کرتی ہے ، تو اس کو پتہ چلتا ہے کہ اعلی درجے کی زندگی کی شکلیں مصنوعی طور پر تخلیق کرنے کی کوشش میں انیمک جینیاتی انجینرنگ کا نتیجہ ہیں اور وہ کسی طرح احتیاط سے دیکھ بھال کرتی ہے۔

اس سے یہ پتہ چلتا ہے کہ کشتی کا ڈھانچہ انیمک ٹکنالوجی کا ایک نمائش ہونا تھا ، جسے اپنی نوعیت کے منفرد رہائش گاہوں میں تقسیم کیا گیا تھا ، جہاں جگہ جگہ زو اور مشاہداتی پلیٹ فارم سے ملنے والے زائرین کے تبصرے تھے۔ رہائش گاہ کے کنٹینمنٹ کو نقصان پہنچا ہے اور انیمک کھلا ہے ، اس علاقے میں ارادہ یہ ہے کہ آیا بجلی پیدا کرنے والے کو غیر فعال کردے ، جس سے ایسی جگہ تک براہ راست رسائی کی اجازت دی جاسکتی ہے جس کے اندر تک رسائی نہیں ہوسکتی ہے۔ پناہ گاہ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close